یخچال فریزر رنگی امرسان

مقالات

اگر شما هم از افرادی هستید که سلیقه متفاوتی دارید و به شاد بودن و فانتزی بودن لوازم خانگی خود اهمیت می دهید؛ یخچال فریزر رنگی امرسان می تواند بسیار با سلیقه شما جور باشد. در این مقاله سعی شده است به برخی سوالات متداول زیر نیز پاسخ داده شود.

  • آیا یخچال فریزر رنگی امرسان بخریم؟

  • نام مدل یخچال فریزر رنگی امرسان چیست؟

  • قیمت یخچال فریزر رنگی امرسان

  • همه چیز در مورد یخچال های رنگی امرسان

همانطور که پیش از این در دو مقاله به کیفیت یخچال فریزرهای امرسان پرداخته شد؛ این برند باتوجه به کیفیت استفاده از قطعات مناسب و همچنین طراحی های به روز خود علاوه بر قیمت مناسب توانسته است در بازار این روزهای لوازم خانگی برای خود جایی پیدا کند.

این روزها یخچال فریزرهای امرسان مورد اقبال عموم قرار گرفته اند و به همین در این مقاله به معرفی این مدل یخچال می پردازیم.

معرفی و مقایسه کلیه برندهای یخچال فریزر ایرانی و خارجی موجود در بازار در مقاله بهترین یخچال های بازار در سال 1399

شرکت صنایع امرسان (یخچال فریزرهای امرسان)

شرکت صنایع امرسان از آن دسته تولید کنندگان ایرانی است که محصولات بسیار متنوعی را در بازار عرضه می نماید. علاوه بر این شرکت امرسان سعی نموده است با استفاده از قطعات باکیفیت در کنار طراحی های خاص مدرن و همچنین کلاسیک مطابق با سلیقه عمومی کشور  همواره جایگاه خود را در بازار محصولات لوازم خانگی حفظ نماید.

یکی دیگر از مسایلی که یخچال فریزرهای امرسان را مورد توجه قرار داده است ارایه خدمات گارانتی 3 ساله و همچنین وارانتی 10 ساله بر روی یخچال فریزرهای خود است.

لازم به ذکر است اطلاعات مربوط به سایز و ابعاد در سایت این شرکت به طور کامل در دسترس قرار دارد تا مشتریان محترم بتوانند پیش از خرید نسبت به فضایی که در اختیار دارند تصمیم گرفته و بهترین مدل خود را انتخاب و خرید نمایند.

در ادامه به معرفی یکی از یخچال فریزرهای امرسان می پردازیم که این روزها به یخچال فریزر رنگی امرسان مشهور شده است. معرفی و مقایسه کلیه برندهای یخچال فریزر ایرانی و خارجی موجود در بازار در مقاله کدام یخچال و فریزر را بخریم؟

یخچال فریزر رنگی امرسان

یخچال فریزر رنگی امرسان یا یخچال فریزر کلاسیک بالا پایین امرسان که در بازار نیز به همین نام مشهور شده است؛ به دلیل تنوع رنگ و مدل خاص خود به یکی از جذاب ترین یخچال های این روزهای بازار لوازم خانگی ایران مشهور شده است. این یخچال در رنگ های صورتی، قرمز، زرد و آبی به صورت بسیار شاد و متنوع امروزه در بازار قابل دسترس و خریداری است.

همانطور که اشاره شد این مدل از یخچال فریزر جلوه بسیار مدرن دارد. اما علاوه بر ظاهر خاص این دستگاه که باعث جلب توجه آن شده است می توان به به مصرف برق بسیار کم آن اشاره نمود که آن را جزو یکی از بهینه ترین یخچال های موجود در بازار با رده بندی انرژی A+++  قرار می دهد.

گنجایش کلی این مدل معادل 293 لیتر است که از مقدار 223 لیتر مربوط به بخش پایینی یخچال و مابقی آن 70 لیتر به فریزر اختصاص دارد.

کنترل کننده مکانیکی ترموستات پرتوان و خاص این دستگاه علاوه بر پایه های چرخ دار قابل تنظیم از دیگر خصوصیات این یخچال فریزر است.

راهنمای کامل رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر رنگی امرسان در قسمت یخچال دارای: چهار کشوی شیشه ای نشکن و همچنین محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. ضمنا در فضای داخلی یخچال محل های جداگانه ای برای قرارگیری انواع بطری، تخم مرغ و سایر مواد غذایی کوچک نیز در نظر گرفته شده است.

در قسمت فریزر یخچال فریزر رنگی امرسان نیز دو بخش برای منمجد نمودن موادغذایی در اختیار مصرف کننده قرار دارد. ضمنا محلی برای قالب های یخ ساز نیز تعبیه شده است.

لازم به ذکر است شروع قیمت یخچال فریزر رنگی امرسان براساس مدل و رنگ های متفاوت از قیمت 7/484/000 تومان است که شما می توانید با مراجعه به سایت امرسان  https://shop.emersun.com/ در قسمت محصولات به صورت مستقیم یخچال فریزر رنگی امرسان مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید.

برای بهره مندی از طرح «اورژانس تعمیر یخچال فریزر» می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین در تکنسین یار خدمت مورد نیاز خود را به ثبت برسانید؛ پس از ثبت درخواست کارشناسان این مجموعه جهت مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات به صورت مستقیم در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس برقرار خواهند نمود. 

درصورت تمایل به تماس مستقیم با کارشناسان؛ از شماره تلفن 33 44 200 0919 استفاده نمایید. تماس مستقیم با کارشناس برای استفاده از مشاوره رایگان باعث صرفه جویی در زمان حل مشکل شما خواهد شد.

اگر معتبر هستید با ما تماس بگیرید؛ تعهد، اعتبار ماست!

همکاران ما در تکنسین یار ضمن عیب یابی سریع دستگاه نسبت به ارایه فاکتور معتبر قطعات مورد استفاده پرداخته و با بهترین و مناسب ترین قیمت قطعات اصلی را برای دستگاه شما تهیه خواهند نمود

 

با ما تماس بگیرید

33 44 200 0919

09301451623

,
نوشتهٔ پیشین
بهترین یخچال های بازار در سال 1399
نوشتهٔ بعدی
تعمیر یخچال سامسونگ

مطالب مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست