بهترین یخچال های بازار در سال 1399

مقالات

این مقاله به طور خلاصه به انتخاب برند یخچال فریزر و سوالات متداول در مورد خرید یخچال های نو یا کارکرده در بازار کنونی کشور می پردازد و در این وضعیت مشخص می کند که بهترین یخچال های بازار در سال 1399 کدامند.

تاثیر نوسانات نرخ ارز و ممنوعیت واردات در وضعیت بازار یخچال فریزر

با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و نوسان قیمت دلار در این روزها و همچنین ممنوعیت واردات کالای غیر اساسی  که در سیاست های اقتصادی کشور لحاظ شده است؛ بسیار سخت می توان مدل های روز یخچال فریزر با برندهای خارجی را با قیمت مناسب برای منزل یا محل کار خریداری و تهیه کرد.

به همین دلیل است که اگر این روزها سری به بازار فروش لوازم منزل و آشپزخانه زده باشید؛ حتما متوجه قیمت های بسیار بالا و تنوع کم محصولات خواهید شد. اما در این شرایط بهترین یخچال های بازار در سال 1399 کدام هستند؟

مشاوره و راهنمای خرید یخچال فریزرهای مناسب

در این وضعیت اقتصادی و نوسان ارز، یخچال ایرانی بخریم یا خارجی؟

در سال های اخیر شرکت های داخلی تولید سیستم های برودتی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید های خانگی حداکثر تلاش خود را نموده اند تا کیفیت و طراحی محصولات خود را مطابق با بازار جهانی به روز نگه دارند. اما آن چنان که از شواهد مشخص است در برخی مدل ها و برند ها کیفیت محصولات ارایه شده همچنان پایین است.

لازم به ذکر است علت عمده و اصلی این موضوع به نبود مواد اولیه مناسب برای قالب گیری و تولید محصولات مربوط می شود. در هر صورت با تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد؛ در این مقاله سعی شده است که بهترین برندهای خارجی و ایرانی موجود در بازار به تفسیر مورد بحث قرار گیرد؛ و بهترین یخچال های بازار در سال 1399 معرفی گردد.

آشنایی کامل با تاریخچه و قطعات مختلف یخچال و فریزر

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای اروپایی موجود در بازار ایران 

  • یخچال فریزر بکو

  • یخچال فریزر بلومبرگ

  • ساید بای ساید بلومبرگ

برند های بالا از بهترین برند های اروپایی محسوب می شوند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند . این برندهای موجود در بازار یخچال و فریزر با تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند. لازم به ذکر است برندهای فوق در کشور ترکیه و توسط کارخانه آرچلیک‌ ترکیه تولید ومونتاژ می شوند و سپس به بازار ایران وارد می شوند.

این محصولات دارای گارانتی معتبر هستند و قطعات آن ها نیز در صورت نیاز به تعمیر یخچال و فریزر در بازار موجود می باشد. برندهای معرفی شده اروپایی از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 به شمار می روند.

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای سامسونگ نامی آشنا در بازار ایران 

  • یخچال فریزر سامسونگ
  • ساید بای ساید سامسونگ
  • یخچال فرزیر دوقلو سامسونگ

برند سامسونگ نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی است؛ از لوازم صوتی تصویری و موبایل گرفته تا سیستم های برودتی و به خصوص یخچال فریزر های موجود در بازار، این برند همیشه بهترین ها را به بازار ایران و جهان عرضه کرده است. در حقیقت برند سامسونگ از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 است.
به دلیل محبوب بودن این برند، کیفیت مناسب، زیبایی و به روز بودن طراحی یخچال فریزرهای سامسونگ مقدار زیادی از این محصول در گذشته وارد کشور شده است. حتی خط تولید مونتاژ داخلی سامسونگ نیز برای مدتی در ایران فعالیت کرده است؛ بنابراین هنوز هم می توان مدل های مختلف از آن را در بازار یافت.

اما باید توجه داشته باشید که اکنون یخچال فریزرهای سامسونگ از نظر قیمت نسبت به مدل های مشابه یخچال های بازار در سال 1399 ایرانی گران قیمت تر هستند.
لازم به ذکر است به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود که از مدل های مشابه که بدون ضمانت نامه اصلی و به روش قاچاق وارد کشور می شوند؛ خرید خود را انجام دهید. دلیل آن هم اختلاف نوع و طراحی قطعات فنی دستگاه نسبت به مدلهایی که به سفارش ایران تولید شده می باشد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر این مدل یخچال فریزرهای سامسونگ، برد اینورتر و یا موتور اینورتر آن ها را به هیچ وجه نمی توان در بازار ایران پیدا و این قطعات را تعویض نمود. 

مشاوره و راهنمایی خرید سایت تکنسین یار

آیا یخچال فریزر و ساید بای سایدهای جی پلاس همان الجی است؟

  • یخچال فریزر الجی
  • ساید بای ساید الجی
  • جی پلاس
  • +G

برند الجی سال ها است که توسط شرکت خدماتی گلدیران در ایران گارانتی و سرویس دهی شده است؛ نامی آشنا و مورد اعتماد که به دلیل عدم عرضه و مشکلات در واردات و تحریم هایی که این روزها همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم؛ این برند هم از کشور ما خداحافظی کرد.

اما شرکت گلدیران در اقدامی هوشمندانه برند جی پلاس را جایگزین الجی کره ای کرد و با مونتاژ و تولید اکثر لوازم الکترونیکی با کیفیت نیاز مشتریان خود را مرتفع نموده است. محصولات گلدیران از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 است.
یخچال های جی پلاس دارای قیمت مناسب و البته کیفیت خوب و طراحی به روزی هستند و جزو انتخاب های خوب به حساب می آیند؛ و در واقع از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 هستند.

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای آمریکایی موجود در بازار ایران 

  • ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • یخچال فریزر جنزال الکتریک
  • یخچال فریزر وستینگ هاوس
  • یخچال فریزر ادمیرال
  • ساید بای ساید ادمیرال
  • ساید بای ساید فریجیدر
  • یخچال فریزر فریجیدر

برندهای آمریکایی از قدیم جزو برندهای لوکس، با کیفیت و جادار در یخچال فریزر در کشور ما فعالیت کرده است؛ اغلب این محصولات سفارش آمریکا و البته دارای ترانس ۱۱۰ ولت برای کار کرد با برق ایران است. لازم به ذکر است امسال خیلی سخت میتوان نوع آکبند این برند ها را پیدا کرد؛ اما هستند فروشگاه هایی که با قیمت های بسیار بالا همواره در انبار خود چند قلمی از مدل های یخچال فریزرهای آمریکایی را برای فروش گذاشته اند.

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای کره ای موجود در بازار ایران 

  • یخچال فریزر دوو
  • ساید بای ساید دوو
  • ساید بای ساید اسنوا
  • یخچال فریزر اسنوا

گروه انتخاب سالهاست که با محصولات دوو در ایران فعالیت نموده و خط تولید این برند را در کشور برقرار دارد. محصولات دوو طراحی شرکت دوو کره است و از کیفیت قطعات بالایی بهره می برد. این برند به عنوان  برندی خوش کیفیت در بازار یخچال و فریزر ایران شناخته می شود.

ناگفته نماند که اسنوا نیز از همان طراحی و قطعات مرغوب استفاده می کند. این محصول براساس نوع آب و هوای کشورمان در واقع به نوعی ایرانیزه شده است و ایرادات احتمالی آن در این شرایط آب و هوایی از بین رفته است.
یخچال فریزر و ساید بای ساید های اسنوا برای افرادی که به دنبال کیفیت قطعات خارجی، قیمت مناسب و در واقع محصولی ایرانی هستند؛ گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردد.

بهترین یخچال و فریزرهای ایرانی 

همانطور که در ابتدای این مقاله توضیح داده شد؛ این روزها به دلیل نوسانات قیمت ارز و همچنین قیمت بسیار بالای یخچال فریزر و ساید بای سایدهای موجود در بازار، شناخت بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار ایران در سال 1399 با دشواری همراه شده است. چرا که باتوجه به قیمت بالای محصولات مشتریان می خواهند یخچال فریزرهای باکیفیت اما با قیمت مناسب را شناسایی و استفاده نمایند. این شرایط در حقیقت باعث شده است تا برخی سوالات پر تکرار مدام در این شرایط تکرار شود:

  • مناسب ترین یخچال فریزر ایرانی چیست؟ 
  • یخچال فریزر ایرانی چی بخریم؟
  • بهترین مارک یخچال فریزر دو قلو ایرانی کدام است؟
  • یخچال فریزر ایرانی خوب چی بخریم؟

یخچال فریزر و ساید بای سایدهای هیمالیا

باتوجه به این سوال ها که در بازار یخچال فریزر ایران بسیار پرسیده و معمول شده است در ادامه به معرفی بهترین یخچال فریزرهای ایرانی می پردازیم.

  • یخچال فریزر هیمالیا
  • یخچال فریزر دو قلو هیمالیا

کارخانه هیمالیا سال هاست که در تولید یخچال فریزرهای خود از بهترین قطعات استفاده می نماید. به جرات میتوان گفت بالاترین سطح کیفیت در یخچال فریزرهای ایرانی در کشور مربوط به این برند است. یخچال فریزرهای هیمالیا از بهترین قطعات داخلی و خارجی تولید می شود؛ این محصول از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 است.

همچنین تعمیرگاه هیمالیا دارای تکنسین های مجرب برای خدمات دهی در سراسر کشور است؛ و این موضوع این نوع یخچال فریزر را یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خرید قرار می دهد. توجه داشته باشید که یخچال فریزرهای هیمالیا به دلیل استفاده از متریال و کمپرسور با برندهای روز دنیا، قیمت بالاتری به نسبت سایر رقبای و یخچال فریزرهای ایرانی در بازار دارد.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ غرب تهران

یخچال فریزرهای مناسب ایرانی

  • یخچال فریزر امرسان
  • یخچال فریزر پارس
  • یخچال فریزر فیلور
  • یخچال فریزر جنرال

امروزه برندهای ایرانی زیادی در زمینه تولید یخچال فریزر در کشور فعالیت می کنند. لازم به ذکر است هر کدام از این محصولات مزایای خاص خود را دارند. برخی خوش قیمت و ارزان و یا از برخی دیگر از لحاظ طراحی و کیفیت میان رده و لوکس محسوب می گردند.

در این شرایط با یک جستجو در بازار باتوجه به ایده آل های مد نظر یخچال فریزر ایرانی مناسب در بازار را شناسایی و خریداری نمود. برندهایی که از بهترین یخچال های بازار در سال 1399 ایران هستند.
توصیه می شود برای خرید یخچال فریزر های ایرانی حتما ابتدا از نوع و مارک کمپرسور استفاده شده در آن اطلاع حاصل نمایید. همچنین به لولای نگه دارنده درب قسمت یخچال توجه ویژه نموده تا از مناسب آن اطمینان یابید. این به دلیل است که در بازدیدهای تخصصی متخصصین تکنسین یار دیده شده در برخی از برند های ایرانی یخچال فریزر به دلیل عدم توجه سازنده به لولای درب، بعد از مدتی درب از آن قسمت آسیب دیده است و تعمیر آن با سختی همراه است.

معرفی کامل برندهای یخچال و فریزرهای ایرانی

خرید یخچال فریزرهای دست دوم

کالاهای دست دوم در ایران همیشه جایی برای خرید و فروش دارند. این کالاها در سایت های مختلف معامله می شوند. اگر قصد خرید برندهای لوکس را دارید که در حال حاضر در بازار به صورت نو و آکبند به فروش نمی رسند یا مدل خاصی مد نظرتان است که در بازار پیدا نکردید؛ یکی دیگر از روش ها خرید کالای دست دوم است.

دقت کنید که عمر مفید بیشتر یخچال فریزر ها و ساید بای ساید ها بین ۷ تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده است و بعد از آن هزینه های تعمیرات زیادی را متحمل می شوند. پس سعی کنید به دلیل امکان ارزیابی مناسب یخچال فریزر مورد نظر به تاریخ نصب دستگاه قبل از خرید توجه ویژه ای داشته باشید.

در این مقاله به طور کامل به معرفی بهترین یخچال های بازار در سال 1399 ایران پرداخته شد.

با ما تماس بگیرید

33 44 200 0919

09301451623

,
نوشتهٔ پیشین
کدام یخچال و فریزر را بخریم؟
نوشتهٔ بعدی
یخچال فریزر رنگی امرسان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست