پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید

مقالات

پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از موارد متداولی است که برای در قسمت های مختلف درب یخچال فریزر به وجود می آید. جالب است بدانید که این مشکل می تواند به راحتی با بهره گیری از کارشناسان متخصص رفع گردیده و درب یخچال فریزر پس از تعمیر به حالت اول بازگردد.

در این مقاله سعی گردیده است تا به طور کامل به «پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید» پرداخته شود؛ اگر با یکی از مشکلات زیر روبرو هستید، خواندن این مطلب می تواند به شما در رفع کامل آن کمک نماید.

  • قسمت آبریز پوسیدگی پیش آمده
  • پوسیدن درب ساید بای ساید
  • پوسیدگی آبریز ساید بای ساید
  • تعمیر پوسیدگی ساید بای ساید
  • پوسیدگی درب یخچال
  • تعمیر درب یخچال
  • صافکاری یخچال فریزر
  • رنگ کردن یخچال
  • رنگ کردن ساید بای ساید

در صورت تمایل می توانید با بهره گیری از طرح «اورژانس تعمیر یخچال فریزر» با کارشناسان تکنسین یار با شماره تلفن 33 44 200 0919 به صورت مستقیم تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

به هیچ وجه نگران پوسیدگی درب یخچال فریزر یا ایجاد خط و خش و ضربه خوردگی درب یخچال فریزر و ساید بای ساید خود نباشید؛ گروه فنی تکنسین یار در کمترین زمان و با بهترین کیفیت دستگاه شما را با رنگ های فابریک تعمیر می نماید. تنها کافی است به صورت مستقیم با کارشناسان ما تماس حاص نمایید.

مرکز پاسخگویی مستقیم: 33 44 200 0919 (مشاوره تلفنی رایگان)

پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید

یکی از علل شایع پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید بهره گیری از آبریزر و یخ ساز اتوماتیک در قسمت درب ساید بای است؛ در اکثر مدل های ساید با ساید طراحی به نحوی صورت گرفته است که برای قرارگیری لیوان آب  روی درب و استفاده از آبریزر محلی در نظر گرفته شده است.

با استفاده از این فضا می توانیم در هر لحظه که تمایل داشتیم لیوان خود را از آب و یخ پر کنیم و در فصول گرم سال از آب خنک لذت ببریم. لازم به توضیح است باید به خاطر داشته باشیم که در ساخت درب تمام یخچال ها از نوعی فلز از آلیاژ آهن استفاده شده است.

این آلیاژ می تواند در طولانی مدت به علت در ارتباط بودن با آب به صورت مستقیم، رطوبت محیط آبریز عایق ها باعث از بین رفتن مقاومت رنگ گردد؛ در نتیجه این اتفاق آب به قسمت زیرین ورق فلزی راه پیدا میکند و باعث پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید میشود؛

لازم به ذکر است به همین دلیل بیشتر ساید بای ساید هایی که عمر کارکرد بیش از ۶ سال دارند اکثرا با مشکل پوسیدگی درب یخچال مواجه می شوند.

نگران نباشید که پس از پوسیدن درب یخچال خود مجبور به تعویض درب یا تعویض کامل یخچال فریزر خود باشید چون توسط شرکت تکنسین یار یه راحتی و در کمترین و سریع ترین زمان ممکن قابل تعمیر است.

تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر در تهران

5 راه ساده برای پیشگیری از پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید

1-استفاده از پارچه یا پوشش مناسب جهت جذب آب

 یکی از روش های موثر برای پیشگیری از پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید استفاده از پارچه و یا پوشش مناسب جهت جذب آب اضافه در این قسمت است. پارچه های حوله ای با توجه به قدرت جذب بالای آب می توانند گزینه بسیار مناسبی برای این کار باشند.

پارچه حوله ای کوچکی که آب را خوب به خود جذب می کند را همواره زیر جای لیوان یخچال  ساید بای ساید خود قرار دهید تا در صورت ریختن آب در آن قسمت توسط پارچه جذب شود و به قسمت فلزی درب آسیب نرساند. توجه کنید که پارچه را در فواصل زمانی مشخصی بعد از خیس شدن تعویض نمایید.

۲.  جلوگیری از خیس شدن قسمت آبریز ساید بای ساید

جهت جلوگیری از پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید قسمت آبریز ساید بای ساید خود را مرتب خشک کنید و تا حد امکان از ریختن آب بر روی آن جلوگیری نمایید. برای این کار سعی کنید در هنگام آب گیری لیوان را به سرعت از زیر آبریز بیرون نکشید و کمی صبر  کنید تا جریان آب به طور کامل قطع شود؛ سپس لیوان خود را بردارید.

در رابطه با سرعت قطع شدن جریان آب بهتر است بدانید که در ساید بای ساید ها برای قطع و وصل جریان آب قسمت آبریز از قطعه ای به نام شیر برقی خودکار استفاده شده است؛ طرز کار این قطعه به این صورت است که با فشردن پدال آب برق وارد قطعه میشود و شیر آب باز می شود و به محض قطع کردن پدال شیر آب بسته میشود.

در نظر داشته باشید به علت در ارتباط بودن شیر برقی با آب و رسوبات آب ممکن است واشر های آن از آب بندی خارج شود و آب را دیرتر قطع کند؛ این اتفاق را جدی بگیرید و برای تعویض قطعه فوق هر چه سریع تر اقدام کنید در غیر این صورت اولین آسیب، پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید به علت خیس بودن همیشگی خواهد بود.

۳.  استفاده از یخ های قالبی به جای یخ پودری ریز

بهتر است برای جلوگیری از پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید از یخ قالبی استفاده کنید. قطعه های یخ پودری ریز پس از خورد شدن توسط مخزن یخ پخش می شوند.بنابراین قسمتی از آن بیرون از لیوان شما می ریزد. این یخ ها پس از مدتی آب می شود و محیط را خیس  می کند که  در نهایت باعث پوسیدگی در یخچال میشود.

۴. لزوم تعویض شیر برقی معیوب

یکی از دلایل اصلی پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید خرابی شیر برقی قسمت آبریز است. اگر هنگامی که فشار بر روی پدال این قسمت قطع می گردد، همچنان چند قطره دیگر آب می ریزدو سپس جریان آب قطع می گردد نشان دهنده این است که ساید بای ساید دچار خرابی شیر برقی شده است.

در این شرایط می بایست به صورت فوری برای رفع خرابی آن اقدام کنید و شیر برقی ساید بای ساید را تعویض کنید؛ تا دچار خرابی درب و پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید نشود.

۵. عایق‌بندی درزهای قسمت آبریز

راه حل آخر پیشگیری از پوسیدگی درب یخچال فریزر ساید بای ساید چسب زدن و تمدید عایق درز ها میباشد؛ به این صورت که درز های زیر قسمت آبریز بین قست پلاستیکی و درب ساید بای ساید را با یک لایه نازک چسب آکواریوم عایق بندی کنید و این کار را سالی یک بار در شروع فصول گرم تمدید کنید تا از رسیدن آب به فوم زیر درب توسط شیار درب جلوگیری شود. برای بهتر انجام دادن این کار می توانید بعد از چسب اکواریوم از چسب پهن شیشه‌ ای بر روی قسمت استفاده نمایید.

طرح «اورژانس تعمیر یخچال فریزر»

گروه تکنسین یار برای ارایه بهترین و سریع ترین خدمات در زمینه تعمیر یخچال فریزر به تازگی طرح اورژانس تعمیر یخچال فریزر را آغاز کرده است. در این طرح شما به طور مستقیم می توانید به صورت آنلاین و یا با تماس با شماره تلفن 33 44 200 0919 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان و همچنین سریع ترین زمان مراجعه جهت عیب یابی تضمینی اقدام نمایید.

با ما تماس بگیرید

33 44 200 0919

09301451623

, , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت روز لوازم خانگی 26 شهریور
نوشتهٔ بعدی
قیمت قطعات ساید بای ساید و یخچال «مهر 99»

مطالب مرتبط

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست