رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید

مقالات

یکی از مهم ترین مسایلی که برای مشتری در هنگام خرید مطرح است؛ مساله انتخاب رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید است.

جالب است بدانید رنگ های موجود در بازار براساس الگوی خاصی از تنوع است؛ و مشتری می تواند بر اساس سلیقه و یا فاکتورهای دیگری مانند در نظر گرفتن رنگ سایر لوازم منزل به انتخاب آن بپردازد.

در این مقاله به معرفی و بررسی رنگ و همچنین مدل های مختلف مانند: سیلور ، درب آیینه ای و … در بازار براساس لیست زیر می پردازیم.

 تکنسین یار؛ تعمیرگاه مجاز سامسونگ غرب تهران

انواع رنگ های سفید

رنگ سفید از اوایل ساخت یخچال ها بر روی بیشتر لوازم خانگی دیده می شود؛ به طوری که رنگ مادر به حساب می آید و از نظر تولید پلاستیک و فلزات استفاده در دستگاه های مختلف از جمله ساید بای ساید و یخچال فریزر ها برای شرکت های سازنده و کارخانه تولید کننده بسیار به صرفه و فراگیر می باشد.

رنگ سفید به صورت؛ سفید ساده، سفید صدفی، سفید چرمی، و سفید متالیک بر روی یخچال فریزر ها و لباسشویی و ظرفشویی دیده می شود؛ متداول ترین سفید موجود در یخچال و فریزر ساید بای ساید سفید ساده است.

این رنگ در بازار لوازم خانگی به رنگ سفید یخچالی معروف است؛ لازم به ذکر است از اوایل ساخت یخچال و فریزر از این رنگ بسیار زیاد استفاده می شود.

می توانید تاریخچه تولید یخچال و فریزر را در مطلب «تاریخچه یخچال فریزر و آشنایی با قطعات» مطالعه نمایید.

پس از مدتی برای تنوع در رنگ طرح چرمی نیز به خط تولید یخچال های آمریکایی و کره ای اضافه شد؛ این طرح در بازار لوازم خانگی بسیار سریع به رنگ پر طرفدار در یخچال و فریزر و به خصوص ساید بای ساید ها تبدیل شد؛ و در حال حاضر رنگ سفید متالیک را در ساید بای ساید سامسونگ با طرح چرمی می توان مشاهده کرد که آن را بسیار خاص کرده است.

رنگ سیلور

این رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید یعنی رنگ سیلور از خانواده طوسی است. رنگ سیلور درب های یخچال و فریزر ساید بای ساید و بدنه بیرونی را شامل می شود؛ رنگ سیلور تقریبا طوسی کمرنگ است اما در بازار به رنگ نقره ای نیز معروف است.

در این مدل ها لاستیک عایق دور درب نیز به رنگ طوسی طراحی شده است تا همخوانی مناسبی با رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید که سیلور است داشته باشد.

پنج گام ساده برای تمیز کردن یخچال و فریزر 

یخچال و فریزر ساید بای ساید استیل

مدل استیل بیشتر در تولید ساید بای ساید ها توسط کارخانه ها به کار می رود. به زبان ساده برای تولید این مدل از یک ورقه استیل استفاده شده است.

در واقع استیل رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید به شمار نمی رود و ورقه استیل به کار رفته فقط درب دستگاه را شامل می شود؛ اصولا در یخچال های ساید بای ساید استیل بدنه رنگ طوسی طرح چرمی یا ساده دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید با درب آیینه ای

در اوایل قرن بیستم و حدود ابتدای سال 2000 بعضی از شرکت های تولید کننده ساید بای ساید از درب هایی با طرح آیینه ای استفاده کردند.

استفاده از این مدل به جای رنگ در قسمت درب یخچال و فریزر ساید بای ساید جلوه بسیار زیبا و تماشایی به آشپزخانه ها می داد؛ لازم به ذکر است به دلیل استقبال کم مصرف کننده ها این مدل از خط تولید خارج شد.

طرح «اورژانس تعمیر یخچال فریزر»

یخچال و فریزر ساید بای ساید استیل طرح دار

این مدل بیشتر در یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی استفاده شده است؛ در این مدل بر روی صفحه های استیل آن طرح های ستاره ای ریز حک شده است که به نوعی می توان گفت آن را بسیار زیبا کرده است.

لازم به ذکر است اگر بر روی این رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید یا در واقع این مدل ضربه و خط و خش بیفتد دیگر از بین نرفته و بر روی آن باقی می ماند. 

رنگ سفید متالیک

این رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید با اکلیل هایی که در خود دارد؛ بسیار براق و زیبا جلوه می کند. در بازار لوازم خانگی این رنگ را بیشتر در ساید بای ساید های مدل سامسونگ می توان یافت.

رنگ مشکی

رنگ مشکی از دیرباز سلیقه بسیاری از افراد چه به عنوان رنگ خودرو و چه به عنوان وسایل لوکس آشپزخانه مانند رنگ یخچال و فریزر ساید بای ساید مورد توجه بوده است؛ باتوجه به این موضوع این رنگ پر طرفدار را می توان در یخچال و فریزر های ساید بای ساید در برند های مختلف دید.

لازم به ذکر است رنگ مشکی جزو انتخاب های خوبی است که می توان در یخچال و فریزر ساید بای ساید انتخاب کرد؛ اما باید دقت کرد که این رنگ در برابر خط و خش بسیار آسیب پذیر و حساس است. 

 

با ما تماس بگیرید

33 44 200 0919

09301451623

نوشتهٔ پیشین
علت سوختن کمپرسور ساید بای ساید
نوشتهٔ بعدی
آب در جا میوه‌ای ساید بای ساید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست